English

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل خبر داد:

فعال شدن سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در خیابان‌های اصلی این شهر خبر داد.

فعال شدن سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، دلاور زارعی اظهار کرد: سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودروها با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی اردبیل با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری راه‌اندازی شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای توسعه حمل و نقل هوشمند به منظور برخورداری عادلانه عامه مردم از فضاهای عمومی شهر دانست و بیان کرد: شهروندان اردبیلی برای استفاده از خدمات این سامانه هوشمند پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها می‌توانند در پایگاه اینترنتی سامانه جامع خدمات شهروندی اردبیل من به بخش حمل و نقل و ترافیک مراجعه کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل افزود: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی تجمیع شده است، شهروندان با نصب برنامه کاربردی اردبیل من از قسمت صفحات پایگاه اینترنتی مورد اشاره، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از تمامی خدمات شهرداری در بستر تلفن همراه خود استفاده کنند.

پیش‌تر در راستای اجرای این طرح بیش از سه هزار و ۴۰۰ محل پارک خودروهای سواری در نقاط حاشیه‌ای خیابان‌های اصلی شهر از سوی شرکت مجری طرف قرارداد شهرداری اردبیل شناسایی و خط‌کشی شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه