English

همایش بزرگ یاوران معروف در کرمانشاه برگزار شد

همزمان با ششمین روز از ماه محرم، همایش بزرگ یاوران معروف در تالار شهدای شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

همایش بزرگ یاوران معروف در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در همایش یاوران معروف، معاون سیاسی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فقط خاص یک مرتبه نبوده و مراتب مختلفی دارد، گفت: متاسفانه در جامعه امروز مقوله امر به معروف و نهی از منکر محدود به حوزه عفاف و حجاب شده، در حالیکه باید امر به معروف و نهی از منکر را در همه حوزه ها وارد کنیم.

علی شعبانی گفت: سکوت جامعه در قضیه امر به معروف و نهی از منکر در هیچ زمینه‌ای پذیرفتنی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در جریان اغتشاشات سال گذشته عده‌ای سکوت کردند که اصلا توجیه پذیر نیست، تاکید کرد: یادمان باشد اگر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ترک فعل کنیم، اصل دین به خطر می افتد.

وی در ادامه اشاره ای هم به اهمیت توجه بیشتر به مقوله امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی داشت و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را در فضای مجازی گسترش دهیم و اجازه ندهیم دشمنان با برنامه‌ریزی‌ خود منکرات را به عنوان معروف به جامعه تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه غربی ها هم قائل به قضیه امر به معروف و نهی از منکر هستند، گفت: در تمامی شبکه‌های اجتماعی بخشی تحت عنوان ریپورت(گزارش دادن) در نظر گرفته شده تا اگر کاربران با محتوای نامناسبی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند، بتوانند آن را اعلام کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این همایش با بیان اینکه دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ابعاد به صورت مستمر وجود داشته باشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر جدا از تاکیدات دینی، در اصل هشتم قانون اساسی سفارش شده و در قانون امر به معروف هم به عنوان یک تکلیف برای همه دستگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه