English

فرماندار کرمانشاه پاسخ داد:

دلیل آتش سوزی سایت بازیافت کرمانشاه چه بود؟

دلیل و نحوه مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله کرمانشاه در روز گذشته را فرماندهی کرمانشاه توضیح و تشریح کرد.

دلیل آتش سوزی سایت بازیافت کرمانشاه چه بود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: ساعت ۱۵/۱۰ دقیقه آتش سوزی سایت بازیافت کرمانشاه واقع در ابتدای روستای عمه اعلام شد.

وی افزود: اولین خودروی آتش نشانی ساعت ۱۵/۲۴ دقیقه به محل رسید و باتوجه به شدت آتش، ۱۷ دستگاه دیگر از ۱۰ ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه به محل حادثه اعزام شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: حجم آتش به حدی بود که از ظرفیت پتروشیمی و پالایشگاه نیز استفاده شد.

آمویی ادامه داد: اکنون با همکاری و هماهنگی بسیار خوب مجموعه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و مدیریت بحران شهرستان و استان، پس از دو ساعت تلاش بی وقفه، آتش سوزی کنترل و در مرحله تثبیت قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه ده دستگاه تانکر آب نیز جهت ایجاد حوضچه به محل اعزام شد گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز با قید فوریت نسبت به اعزام لودر، فوم و ماشین آلات مورد نیاز اقدام کرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه محل وقوع آتش سوزی، محوطه دپو زباله بوده است افزود: اشتعال بودن بازیافت دپو شده باعث شدت گرفتن آتش بود و بدلیل هم جواری با مزارع کشاورزی و سوله بازیافت امکان وقوع هر حادثه ای وجود داشت اما الحمدلله با تلاش پرسنل آتش نشانی، تمامی ماشین آلات، دستگاه بازیافت و مزارع سالم و هیچ گونه آسیبی وارد نشده است.

 

آتش سوزی مرکز بازیافت خسارت جانی نداشت

شهردار کرمانشاه گفت :مرکز بازیافت زباله کرمانشاه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز سی ام خرداد ماه دچار حریق شد .

نادر نوروزی وجود زباله های قابل اشتعال و گرمای بالای هوا را علت آتش سوزی رخ داده عنوان و تصریح کرد :به محض وقوع حریق ،نیروهای آتش نشانی در قالب ۱۴ خودرو از ده ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند و در همان ساعت های ابتدایی آتش مهارگردید .

وی افزود : با مدیریت و حضور به موقع نیروها و با ایجاد خاکریز در اطراف محل آتش سوزی از گسترش آتش به زمین های کشاورزی مجاور جلوگیری شد.

شهردار کرمانشاه یاد آور شد :خوشبختانه این آتش سوزی هیچ گونه خسارات جانی به دنبال نداشت و خسارت های مالی آن هم جزیی بوده است .

نادر نوروزی گفت :گرچه علت آتش سوزی مشخص است اما توسط اکیپ بازرسی فنی آتش نشانی مجددا دلیل بروز حریق در مرکز بازیافت بررسی و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد .

نادر نوروزی تصریح کرد :آتش سوزی توسط نیروهای شهرداری  مهار شد اما حضور مسئولان و نیروهای مدیریت بحران استانداری ،فرماندار،پالایشگاه نفت و پتروشیمی  به هنگام وقوع حریق در مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه قابل ستایش است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه