English

مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سایت پردازش پسماند البرز قم بازدید کردند

مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سایت البرز به‌منظور آشنایی با فرآیندهای تفکیک و دفع و پسماند بازدید کردند.

مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سایت پردازش پسماند البرز قم بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، با امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان مدیریت پسماند با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم؛ مربیان فرهنگی، علمی و کارشناسان کانون پرورش فکری استان به‌منظور آشنایی با فرآیندها و شیوه‌های دفع و دفن پسماند از مجتمع پردازش البرز بازدید کردند.

معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این بازدید با اشاره به‌ضرورت فرهنگ‌سازی در میان کودکان و دانش آموزان، آگاه‌سازی مربیان و معلمان را گام مؤثر در این زمینه عنوان کرد.

حسین شریفی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان این دو مجموعه یادآور شد: سازمان مدیریت پسماند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، قصد دارد  ضرورت و اهمیت موضوع تفکیک پسماندها را به مخاطبان انتقال دهد .

به گفته وی، ارتقا فرهنگ شهروندی، آگاه‌سازی مخاطبان از ظرفیت‌ها و برنامه‌های مدیریت پسماند، اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن مفاهیم آموزشی در محیط زندگی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

در ادامه این برنامه مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  از کارخانه تفکیک پسماند در مقصد ، سوله گرانول و سایت تخمیر کود کمپوست بازدید کردند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه