English

معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با لوازم‌التحریر در قم اجرا می‌شود

معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با لوازم‌التحریر در غرفه‌های بازیافت خبر داد .

طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با لوازم‌التحریر در قم اجرا می‌شود
حسین شریفی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف با موضوع تبادل پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، اظهار داشت: طرح‌هایی همچون تبادل گل و گیاه، کتاب، لوازم ورزشی با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت مستقر در مناطق هشتگانه اجرا شده است.

وی استقبال شهروندان از اجرای طرح‌های مذکور را مطلوب عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با ارائه آموزش‌های مختلف شهروندان را نسبت به‌ضرورت تفکیک پسماند در منازل حساس کرده و با اجرای طرح‌های تبادل انگیزه شهروندان را برای انجام تفکیک تقویت کنیم.

معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اجرای طرح تبادل دفتر و کتاب کهنه با لوازم‌التحریر در سطح غرفه‌های بازیافت اشاره کرد و گفت: مقادیر بالایی از دفتر و کتاب هرساله پس از امتحانات آخر سال دانش آموزان به‌عنوان پسماند کنار گذاشته می‌شود، درصورتی‌که می‌توان آن‌ها را دوباره به چرخه مصرف بازگرداند.

به گفته شریفی، این طرح در 54 غرفه بازیافت سطح شهر اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند کتب و دفاتر کهنه خود را با لوازم‌التحریر موردنیاز فرزندان خود مبادله کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه