English

در مسیر کم شدن بار ترافیکی کرمانشاه:

رینگ اصلی شهر کرمانشاه تا نیمه مرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

طی بازدید یک روزه از پروژه‌های شهری کرمانشاه، شهردار از افتتاح سه معبر اصلی شهر برای کم شدن بار ترافیکی خبر داد.

رینگ اصلی شهر کرمانشاه تا  نیمه مرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ، طی بازدید یک روزه از پروژه‌های شهری کرمانشاه مسیر پیشرفت سه معبر اصلی شهر که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی شهر کرمانشاه را دارد، با حضور شهردار مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ایجاد رینگ ترافیکی در تمام کلانشهرها و لزوم پیاده‌سازی آن در کلانشهر کرمانشاه،تاکید کرد: در تلاش هستیم با ساخت معبرهای جدید این رینگ را  در اطراف کلانشهر کرمانشاه ایجاد کنیم.

 

فاز اول اتصال شهید محور شهید سرایان به شهید دایی پور

شهردار کرمانشاه اعلام داشت بخشی از این رینگ در قالب معبر شهید سرابیان و شهید دایی پور است که احداث معبر زیباشهر به صادقیه هم در راستای توسعه همین رینگ قرار گرفته  و به صورت چهار بانده، به طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۵ متر با اعتبار ۹ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه احداث این معبر ترافیک میدان فردوسی را کم  و سراب قنبر و صادقیه را از بن بست خارج می‌کند،خاطرنشان ساخت: این پروژه ۱۵ مرداد امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته نوروزی معبر بهشت زهرا به محله ملاحسینی جعفرآباد دیگر معبر در حال ساخت در کرمانشاه است که به طول ۱۰۵۰ متر در دو باند به عرض ۱۰ متر و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان احداث می می‌شود.

وی افزود: این معبر در ادامه از طریق معبر شهید دایی پور به کمربندی غربی متصل می شود.

شهردار کرمانشاه همچنین از افتتاح بلوار ۳۵ متری فدک که شهرک فدک را به آرامستان جدید کرمانشاه متصل می کند تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: این بلوار به طول ۴۰۰ متر شهرک فدک را از بن بست خارج می کند.

آخرین معبر افتتاحی که توسط شهردار کرمانشاه در ۱۵ مرداد اعلام شد، شهرک امام را به شهر مهدیه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به منظور کاهش بار ترافیکی دولت آباد به چهل متری نقش بسزایی دارد.

 

افتتاح ۲۷ پارک و پیاده راه در مناطق هشتگانه در دستور کار است

شهردار کرمانشاه در ادامه با حضور در یک پارک در منطقه سه، از افتتاح پیاده راه و پارک خبر داد و افزود: طی یک برنامه ریزی مدون در هر منطقه یک پارک بالای یک هکتار ساخته خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اولویت ایجاد خدمات رفاهی برای شهروندان، خاطرنشان ساخت: سعی شده در مناطق مختلف شهر کرمانشاه از اماکن بلااستفاده و بعضا تجمعات زباله و ... پارک و مبلمان شهری استفاده شود.

 

پروژه تقاطع میدان سپاه ۸۵ درصد پیشرفت دارد

وی در حاشیه بازدید از پروژه میدان سپاه که مسیر رفت و برگشت شمال به جنوب شهر را تسهیل می کند، نیز ابراز داشت: براساس برنامه ریزی اعلام شده قرار بوده که این پروژه در یک پروسه زمانی ۶ ماهه به بهره‌برداری برسد که از این مدت زمان ۳۱ خرداد مصادف می گردد.

نوروزی تصریح کرد: سعی بر این قرار گرفته تا در مدت زمان رکوردی اعلام شده پروژه با حداکثر چند روز جابجایی به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه