English

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه:

طراحی سیستم جامع امور اداری به اجرا درآمده است

کاوه مردافکن از ایجاد ساختار نظام شایستگی مسئولین و سیستم جامع امور اداری خبر داد.

طراحی سیستم جامع امور اداری به اجرا درآمده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: با تأکیدات شهردار کرمانشاه رویکرد جدیدی را تحت عنوان تقویت ساختار سرمایه انسانی و ارتقاء کیفیت بهره‌وری و بازدهی کاری را با طراحی سیستم جامع امور اداری در دستور کار مدیریت شهری قرار داده‌ایم.

مردافکن افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری کرمانشاه در طرح طراحی سیستم جامع امور اداری، نگهداشت و تقویت انگیزه سرمایه انسانی با افزایش رضایتمندی کارکنان، ازجمله توجه ویژه به امور معیشتی، رفاهی و بیمه است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در این حوزه بازنگری، پشتیبانی، و بروز رسانی پرونده شغلی کارکنان شهرداری در راستای رفع ایرادها و کاستی‌های موجود و نیز ایجاد زمینه ارتقاء با توجه به شرایط احراز امتیاز بود که در دستور کار قرار گرفت.

مردافکن ادامه داد: قطعاً اجرای سیستم جامع اداری باعث وحدت رویه در واحدهای مختلف مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و از بروکراسی وقت‌گیر اداری و موازی کاری در انجام امور و ایجاد رضایت‌مندی در بین ارباب‌رجوع خواهد شد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با تأکید بر نظام شایسته‌سالاری در بدنه مجموعه مدیریت شهری بیان داشت: زمینه مطالعاتی و ارزیابی عملکرد برای ایجاد نظام شایستگی مسئولین در بخش‌های مختلف به وجود آمده تا بر اساس آن و ارزیابی شاخص‌های عملکرد، قابلیت‌ها و توانمندی‌های پرسنل مشخص و در تصمیمات کلان لحاظ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی