English

شهردار کرمانشاه:

هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه شهر کرمانشاه شود

سعید طلوعی به‌سرعت بالای انجام پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه، آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه شود.

هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه شهر کرمانشاه شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه با اشاره به حمایت‌ها و همراهی خوب اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با پروژه‌های عمرانی مجموعه شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: مردم این شهر نیاز به ارائه خدمت و آبادانی و سازندگی شهرشان را دارند.

طلوعی با اشاره به برخی اختلافات در شورای شهر تصریح کرد: نباید اختلافات شخصی را وارد مسائل کاری کنیم چراکه این اختلافات مانع پیشرفت و آبادانی شهر می‌شود.

وی بابیان اینکه این اختلافات نباید به دلیل مسائل شخصی باشد، ادامه داد: اعضای شورای شهر کرمانشاه با حضور در محل پروژه‌ها باید به ارائه ایرادها و نواقص احتمالی موجود و ارائه پیشنهاد و راهکار بپردازند و دررسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم است، شهرداری را یاری کنند.

طلوعی با تأکید بر اینکه مردم تمایلی به پرداختن حاشیه‌های ایجادشده ندارند، گفت: اقدامات و پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر کرمانشاه شروع‌شده و مردم به دنبال رفاه بیشتر شهری و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف ازجمله عمران، ترافیک، زیباسازی و خدمات شهری هستند.

شهردار کرمانشاه بابیان اینکه نباید با دشمنی شخصی و سلیقه‌ای مانع پیشرفت و آبادانی شهر شد، گفت: قصدی به‌جز خدمت نداشته و ندارم و تا هر زمان که مردم شریف کرمانشاه بخواهند خدمتگزار آن‌ها خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه