English

رئیس اداره میراث‌فرهنگی رامسر:

خانه‌های مسافر شهرستان رامسر ساماندهی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: ساماندهی خانه‌های مسافر شهرستان رامسر با قوت و دقت در حال اجراست و ابن امر در توسعه گردشگری شهرستان بسیار با اهمیت است.

 خانه‌های مسافر شهرستان رامسر ساماندهی می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، نادر سحرخیز اظهار داشت: ساماندهی خانه‌های مسافر شهرستان رامسر با دقت و قدرت در حال اجراست و استقبال خوب شهروندان در اخذ مجوز خانه مسافر به زودی رامسر را به یکی از شهرهای برتر گردشگری در زیرساخت تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از 3 هزار خانه مسافر تاکنون شناسایی شده است و همین اقدامات در جذب گردشگران بسیار تأثیرگذار خواهد بود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، پیش بینی ساماندهی خانه‌های مسافر شهرستان را بیش از 6 هزار واحد عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با ساماندهی این تعداد واحد همچنان شهر برتر در جذب گردشگران باشیم.

وی بیان داشت: روند اخذ مجوز خانه مسافر از طریق سامانه ملی مجوزها با سرعت و دقت انجام می‌شود و شهروندان دیگر دغدغه اخذ مجوز ندارند و در کمترین زمان در این سامانه مجوز ها ارائه می‌شود.

سحرخیز گفت: همکاران این اداره در ارزیابی واحدهای خانه مسافر با دقت عمل می‌کنند و برای ما با اهمیت است که واحدهای استاندارد برای خدمت رسانی به گردشگران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همه واحدهای خدمات اقامتی الزام دارند مجوز خانه مسافر داشته باشند و با فعالیت واحدهای غیرمجاز با همراهی دستگاه‌های نظارتی برخورد خواهد شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر تأکید کرد: تمامی واحدهای خانه مسافر از مزایای تعرفه خدمات برق و گاز برخودار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه