English

استاندار مازندران:

مازندران؛ مهد قهرمانان و دلاورمردان کشتی است / کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد

استاندار مازندران گفت: کشتی ایران بدون نام مازندران که مهد قهرمانان و دلاورمردان این رشته ورزشی است، معنا ندارد.

مازندران؛ مهد قهرمانان و دلاورمردان کشتی است / کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد

‎به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جمع ملی‌پوشان تیم کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی ایزدشهر نور، اظهار داشت: باید برنامه ویژه برای کشتی استان طراحی شود زیرا کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی پرچم ایران را در عرصه‌های بین المللی به اهتزاز درآورده اند، ادامه داد: باید چهره‌های نامدار کشتی را به ورزش کشور معرفی کرد.

استاندار مازندران گفت: رشته کشتی باید جایگاه واقعی خود را بیابد و همه شهرستان‌های استان باید به قطب پرورش ورزشکاران برجسته تبدیل شوند.

وی بیان داشت: مازندران به هیچ وجه نباید از مقام و جایگاهی که در کشتی دارد عقب بماند، زیرا برخی از استان های کشور به سرعت دارند به مازندران نزدیک می شوند.

حسینی پور افزود: کشتی با دیگر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد چرا که در این رشته اقشار مختلف اعم از جوانان و بزرگسالان حضور دارند و ضرورت توجه به این رشته بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: رشته کشتی ارتباط ویژه ای با اخلاق دارد؛ ورزشکاران این رشته به عنوان نمادهای اخلاقی جامعه هستند و نوجوانان و جوانان از آنان الگو می گیرند.

این مسئول عنوان داشت: کشتی ایران با اخلاق درآمیخته است؛ کشتی گیران، نماد اخلاق هستند، چرا که زمانی که مسابقات کشتی برگزار می شود همه ایران این مسابقات را تماشا می کنند و هر کدام از کشتی گیران به عنوان الگو برای جوانان ایرانی مطرح هستند.

استاندار مازندران ابراز داشت: شخصیت‌های برجسته نظیر تختی در کشتی وجود دارند و این نمادهای اخلاق باید معرفی شوند.

وی با اشاره به این که مازندران در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس نقش ارزنده داشت، اظهار داشت: لشکر ۲۵ کربلا خط‌شکن ترین لشکر در دوران دفاع مقدس بود و امیدواریم ورزشکاران بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز در آورند.

حسینی پور افزود: ورزشکاران کشتی ایران در قلب مردم جای دارند و ما افتخار می کنیم در این جمع حضور یافته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه