English

استاندار کردستان:

جابجایی مدیران بر اساس عملکرد صورت میگیرد.

استاندار کردستان گفت: جابجایی و تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برمنبای بررسی و گزارش عملکرد آنها صورت می‌گیرد.

جابجایی مدیران بر اساس عملکرد صورت میگیرد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا  بعد از حضور در سامانه سامد در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با تغییر مدیران گفت: ارزیابی های مستمر از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام می شود و اگر درخصوص هر مدیری به این نتیجه برسیم نیاز به تغییر دارد این کار انجام می شود.

وی ادامه داد: ممکن است مدیری در جای دیگری بهتر بتواند خدمت کند لذا جابجایی انجام می شود و اگر نیروی توانمندتری را هم شناسایی کنیم از توان و استعداد او بهره می گیریم.

وی اضافه کرد: اصل بر این است افرادی به عنوان مدیر بکارگیری شوند که توانمندی بیشتری داشته باشند و دارای معیارهای مورد نظر دولت مردمی، از جمله سلامت و پاکدستی باشند.

 

اختصاص ۲ روز در ماه برای ارتباط مستقیم با مردم 

زارعی کوشا همچنین در ارتباط با بررسی و پاسخگویی به مشکلات مردم در سامانه سامد اظهار کرد: هم چون سال گذشته امسال هم در ماه ۲ روز را به ارتباط مستقیم با مردم اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری، پیگیر موضوعات و درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد و اعلام نتایج به شهروندان است، افزود: افزون بر این در جلسه شورای اداری هم ابلاغ کردیم همه مدیران و فرمانداران یک روز در هفته ملاقات عمومی با مردم داشته باشند و در سامانه سامد هم حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان یادآور شد: گاهی برخی از درخواست های شهروندان امکان اجرایی شدن در این مقطع را ندارند ولی مساله مهم این است که نتیجه درخواست چه مثبت چه منفی به اطلاع تماس گیرندگان برسد.

زارعی کوشا اضافه کرد: بخشی از تماس های امروز سامانه سامد از سوی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بود که خواستار صدور دستور تسریع در پیگیری مشکلاتشان بودند که این مهم با توجه به اهمیت آن در اولویت قرار داده می شود.

 

تمرکز سفرهای شهرستانی استاندار بر بازدید از بخش ها و دهستان‌ها

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ ماه گذشته حداقل ۵۵ سفر کاری به شهرستان های استان داشته است، گفت: رویکرد ما امسال ادامه سفرهای شهرستانی با تمرکز بر بازدید از بخش ها و دهستان ها و روستاها به منظور رفع مشکلات آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه