English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

اخذ ۷۵۰ مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در سال ۱۴۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار و ۷۵۰ مصوبه اخذ شد.

اخذ ۷۵۰ مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت: این اداره‌کل در حوزه شهرسازی و معماری، راهبری و نظارت برکلیه امور مربوط به این بخش در استان را بر عهده دارد. 

وی افزود: راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و عمران و راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی وکمیسیون ماده پنج دراستان از جمله این موارد است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در سال ۱۴۰۱ براساس برنامه ریزی‌هایی که بعمل آمد و به منظور تسریع دررفع مشکلات شهری، جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ با فاصله زمانی نزدیکتری نسبت به قبل برگزار شد. 

وی اضافه کرد: در سال گذشته حدود ۳۰۰ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده پنج به صورت منظم در تمامی روزهای هفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شده است. 

قاری‌قرآن با بیان اینکه جلسات کمیسیون ماده پنج به صورت هفتگی برگزار می‌شود گفت: در سال گذشته ۴۶ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار و ۷۵۰ مصوبه اخذ شد. وی ابراز داشت:از اهم این مصوبات به بررسی طرح تفصیلی ۱۷ شهر استان شامل (شهرضا، ابریشم، آران و بیدگل، اژیه، بافران، تودشک، قمصر، لایبید، میمه، دستگرد، خوانسار، درچه، دهاقان، نصرآباد، نیک آباد، ورزنه و محمدآباد) می توان اشاره کرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهر اصفهان با ۱۷ جلسه کمیسیون ماده پنج و ۳۳۰ مصوبه، بیشترین تعداد جلسات و مصوبات را از میان شهرهای استان داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه