English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد؛

استقرار گروه‌های خدمت‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی شهرها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از استقرار گروه‌های خدمت‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی شهرها جهت کاهش تصادفات خبرداد.

استقرار گروه‌های خدمت‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی شهرها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن با اشاره به برنامه‌های متنوع نوروزی حوزه راه و شهرسازی استان گفت: هماهنگی های لازم جهت استقرار گروه‌های خدمت‌رسان در ورودی شهرها و کنترل قیمت‌های بلیط و خدمات بعمل آمده همچنین مبحث تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گرفته است.

وی مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ توسط دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان را ارائه کرد و از هماهنگی‌های لازم میان ستادهای مختلف نوروزی استان خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی امداد خودروی جاده‌ای و ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در محورهای پر تردد ۳۰ کیلومتری شهرها که بیشترین تصادفات را دارند، اقدامات و هماهنگی‌های لازم در استان اصفهان بعمل آمده است. 

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این رابطه با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده هم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هم سایر دستگاه‌های مرتبط، گروه‌هایی در ورودی شهرها مستقر شدند. 

وی اذعان داشت: با توجه به تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی و تمهیداتی در سطح استان اصفهان برای مسافرانی که به لحاظ شرعی امکان روزه داری را ندارند به عمل آمده است همچنین در ورودی‌های شهرها، ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه و پایانه‌ها به این موضوع توجه شده است. 

قاری‌قرآن کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، با دستگاه‌های مرتبط در کنترل قیمت‌ها هماهنگی شد تا در محدوده‌هایی که مستقیم در ارتباط با راه و شهرسازی می‌باشند اعم از بلیط و خدمات مرتبط، قیمت‌ها کنترل شود همچنین در این خصوص با سایر بخش‌ها و ستادهای استانی نیز هماهنگی لازم بعمل آمد. 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مستمر شورای هماهنگی راه و شهرسازی در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان به همراه کارشناسان مرتبط در این جلسات حضور دارند و برنامه ریزی‌های لازم نیز بعمل آمده است همچنین گزارشات اقدامات و جمع آوری اطلاعات نیز بصوت متمرکز در این اداه‌کل انجام می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تأکید بر اینکه مردم شایسته بهترین خدمت رسانی‌ها هستند، بیان داشت: هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم در استان اصفهان انجام شده تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ این خدمت رسانی به بهترین شکل و در راستای آسایش افراد صورت پذیرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه