English

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

دانشگاه‌های کشور در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده ویژه دیده شدند

وزیر علوم در ساری با بیان اینکه اعتبارات خوبی در بودجه سال 1402 در قالب بسته های تجهیزاتی برای رفع مشکلات زیرساختی در دانشگاه های کشور در نظر گرفته شده است، گفت: باتصویب این لایحه بودجه به طور حتم جهش خوبی را در توسعه علمی ایران اسلامی در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

دانشگاه‌های کشور در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده ویژه دیده شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی زلفی گل در سفر به استان مازندران، اظهار داشت: ظرفیت نخبگان علمی و جایگاه دانشگاه های مازندران در مدار علمی و پژوهشی کشور بی‌نظیر است که به طور حتم از این ظرفیت ها به نحو شایسته ای بهره خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: دانشگاه باحضور دانشجو معنا و مفهوم پیدا می کند و با حضور آنان شور و نشاط علمی در مراکز عالی آموزشی کشور افزایش خواهد یافت و در این راستا در بودجه سال آینده اعتبارات فرهنگی دانشگاه ها افزایش قابل توجهی در مقایسه با سال جاری خواهد داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: توجه به اوقات فراغت دانشجویان و افزایش امکانات رفاهی برای آنان و همچنین تقویت تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مراکز عالی برای سال آینده بیشتر مورد توجه خواهد بود.

وی بیان داشت: در زمان حاضر سه درصد بودجه دانشگاه های کشور به بخش فرهنگی تخصیص داده می شود که در بودجه سال آینده در صورت تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی این رقم به پنج درصد افزایش می یابد.

زلفی گل عنوان داشت: مازندران ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی دارد که دانشگاه های استان برای توسعه این حوزه ها باید بیش از پیش پای کار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه