English

فرماندار هلیلان:

تغییر مدیران در دولت امری طبیعی است

جلسه شورای اداری شهرستان هلیلان به ریاست فرماندار و با حضور  مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

تغییر مدیران در دولت امری طبیعی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، کوروش عیوضی با ابراز گلایه از بانک ملی در خصوص جذب  اعتبار ۱۵ میلیاردی بنیاد علوی، گفت: متاسفانه تاکنون این اعتبارات پرداخت نشده و مردم شهرستان هنوز از این اعتبار استفاده ای نکرده اند.

وی در ادامه تغییر مدیران در دولت را امری طبیعی دانست و از رسانه های شهرستان خواستند نسبت به تنویر عمومی جدیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار هلیلان در ادامه با اشاره به گلایه استاندار ایلام در خصوص نهصت مسکن ملی خواستار اهتمام جدی شهرداری و جهاد کشاورزی نسبت به معرفی زمین های درجه سه و عقد قرارداد با مالکین این اراضی تا به سرانجام رسیدن این طرح مهم شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تقدیر از زحمات ستاد اجرایی و مدیران شهرستان در راه اندازی این بیمارستان صحرایی گفت : امیدواریم مردم سطح شهرستان از خدمات پزشکی به نحوه احسن بهره مند شوند.

عیوضی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان خواستار احداث مدرسه دبیرستان در دهستان زردلان شد.

وی در پایان با گلایه از میراث فرهنگی خواستار معرفی بیشتر جاذبه های شهرستان با توجه به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی شدند و خواستار اهتمام جدی در این موضوع شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه