English

معاون هماهنگی به امور عمرانی استاندار ایلام:

 ۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به ایلام تخصیص یافته است

معاون هماهنگی به امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به استان معادل یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

 ۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به ایلام تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعید هژبری روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: تعداد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ایلام ۱۰۰ مصوبه شامل ۲۵۲ طرح و پروژه بوده است.

وی افزود: تعداد ۶۴ مصوبه شامل ۲۱۳ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد تومان و یک هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان تسهیلات و مصوبات ابلاغی مختص شهرستان کم برخوردار هلیلان نیز شامل ۳۶ مصوبه با ۳۹ طرح و پروژه با اعتبار مصوب ۲۷۴.۵ میلیارد تومان و ۶۰.۵ میلیارد تومان تسهیلات بوده است.

معاون استاندار ایلام ابراز کرد: جمع اعتبارات مصوبات سفر چهار هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان بوده است که از این میزان یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان معادل ۵۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

هژبری تاکید کرد: از ۲۵۲ طرح و پروژه مصوب، ۱۰۱ پروژه اجرا شده، ۱۰۰ پروژه فعال و در دست اجراست ، ۲۶ پروژه در دست پیگیری و ۲۵ پروژه هم که مربوط به ۲ نهاد ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان اجرا نشده است.

معاون مدیرکل هماهنگی امور استان های نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه با بیان اینکه این نشست به منظور بررسی و پیگیری مصوبات دور اول ریاست جمهوری برگزار شده است، افزود: طی ۲ روز گذشته بازدید های انجام شد که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

میرهاشمی اضافه کرد: برای سفر دوم که در یکی دو ماه آینده انجام می شود باید پروژه های سفر اول ریاست جمهوری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان لازم است برای دور دوم چند پروژه مهم زیربنایی استان را تعیین کنند که تاثیرگذاری بیشتری داشته و موجب تحرک در حوزه های مختلف استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه