English

مهدی دونده:

باید در استفاده از اعتبارات صرفه جویی حداکثری داشت

فرماندار تایباد بیان کرد: بهسازی جاده تربت جام، تایباد و دوغارون، طرحهای آموزشی، آب‌رسانی، طرح هادی برخی از روستاهای شهرستان و احیا و مرمت قنوات از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان مرزی می باشد.

باید در استفاده از اعتبارات صرفه جویی حداکثری داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی دونده فرماندار تایباد در خبری اعلام کرد: ۴۸۹ میلیارد ریال به ۶۲ طرح عمرانی نیمه تمام این شهرستان در قالب اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای در سال جاری اختصاص یافت.

دونده این خبر را در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تایباد اظهار کرد و در ادامه گفت: اعتبار اختصاص یافته در این حوزه امسال نسبت به سال گذشته ۱۷ و نیم درصد افزایش داشته است.

فرماندار تایباد اضافه کرد: همچنین اعتبارات تکمیلی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به زودی به شهرستان ابلاغ می شود تا صرف طرحهای نیمه تمام شود که اعتبارات اخذ شده از این محل طی سال گذشته ۱۵۹ میلیارد ریال بود.

وی متذکر شد: باید در استفاده از اعتبارات اختصاص یافته صرفه جویی حداکثری داشت و بیشترین بودجه عمرانی اختصاص یافته این شهرستان به ترتیب مربوط به حوزه راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی است.

فرماندار تایباد یادآور شد: بهسازی جاده تربت جام، تایباد و دوغارون، طرحهای آموزشی، آب‌رسانی، طرح هادی برخی از روستاهای شهرستان و احیا و مرمت قنوات از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان مرزی می باشد.

دونده در خاتمه خاطرنشان کرد: اعتبارات پیش بینی شده در هر حوزه با اولویت طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر است و عدم پیگیری اعتبارات و رایزنی استانی مدیران در جذب کامل اعتبارات طرحها، اجحاف و ظلم به مردم است که باید مدیران با کار جهادی، حضور میدانی و تحقق مطالبات مردمی این خلا را برطرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه