English

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان برای پروژه برج هنر

استاندار ایلام در بازدید از پروژه برج هنر ایلام گفت: این پروژه نیاز اساسی مردم ایلام و هنرمندان است و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای آن تخصیص یافته است.

 اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان برای پروژه برج هنر

به‌گزارش خبر گزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا گفت: در جانمایی و پیشرفت این پروژه باید از مسئولین گذشته تقدیر کرد چرا که این مکان واقعاً در یک نقطه خاص و حساس و نزدیک به مناطق حاشیه شهر ساخته و طراحی شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به عظمت این پروژه و اعتبار استانی آن، نیاز است همه دست به دست هم دهیم و با یک هم افزایی خاص در تقویت اعتبارات آن توسط نمایندگان محترم مجلس، دستگاه‌های دیگر از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و دیگر دستگاه‌ها تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در ادامه محمد علی قاسمی رئیس حوزه هنری استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل این پروژه فرهنگی هنری، عنوان کرد: پروژه برج هنر با توجه به وضعیت ایلام و عدم برخورداری این استان از زیرساخت های فرهنگی و هنری یک مطالبه عمومی از دولت و نظام است.

وی افزود: ایلام تنها استانی است که فاقد سینما، سالن نمایش و نگارخانه بر اساس استانداردهای لازم است لذا می طلبد که مسئولین محترم نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز به این پروژه اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس حوزه هنری ایلام خاطرنشان کرد: لازم است از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ توسط استاندار محترم ایلام و همچنین تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومان توسط دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس از طریق کمیسیون تلفیق برای تکمیل برج هنر تقدیر و تشکر کرده و از سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه ها انتظار داریم که در پیشبرد و پیشرفت این سازه فرهنگی هنری همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه