English

مدیر کل استاندارد فارس:

استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی اجرایی می‌شود

مدیر کل استاندارد فارس گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ کلیه خدمات پس از فروش لوازم خانگی ها مشمول استاندارد اجباری میگردد.

استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد مهدی رزمجو، مدیر کل استاندارد فارس گفت: اجرای استاندارد خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود اجرای اجباری آن از سال آینده اجرایی شود.

رزمجو افزود: بر اساس مصوبات یکصد و شانزدهمین نشست شورای عالی استاندارد که ۵ آذر ۱۴۰۱ با حضور دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای این شورا برگزار شد، از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران این مصوبه برای اجرا به دستگاه‌های عضو شورای‌ عالی استاندارد و این سازمان ابلاغ شد.

وی گفت: براساس این مصوبه، استاندارد ملی خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر اجباری شد.

مدیر کل استاندارد استان افزود: بررسی ها  نشان می‌دهد عمده شکایت‌ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش آنها است و در بعضی موارد به دلیل خدمات نامطلوبی که ارائه شده، استاندارد آن کالاها دچار خدشه شده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: شرایط خاص اقتصادی این روزها و افزایش قیمت لوازم خانگی به ‌ویژه هزینه هایی که خانوارها در این زمینه متقبل می‌شوند، سبب شد تا سازمان ملی استاندارد ایران خود را مکلف به ورود در حوزه استاندارد خدمات پس از فروش و اجباری کردن آن بداند و واحدها نیز مکلف شوند که این استاندارد را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه