English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی مبارزه با سارقان در فارس/ شناسایی و دستگیری ۲۴۶ سارق

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ویژه و ضربتی مبارزه با سارقان و دستگیری ۲۴۶ سارق و خریدار اموال مسروقه خبر داد.

اجرای طرح ضربتی مبارزه با سارقان در فارس/ شناسایی و دستگیری ۲۴۶ سارق

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در این رابطه اظهار داشت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان های انتظامی و عملیاتی انجام گرفت، مأموران انتظامی موفق شدند ۲۴۶ سارق و خریدار اموال مسروقه را شناسایی و طی عملیات هایی جداگانه آن ها را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در بازجویی های صورت گرفته از سارقان، تاکنون ۱۷۳ فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت، لوازم ساختمانی و ... کشف شده است، گفت: در این خصوص پرونده های مقدماتی تشکیل و در دست اقدام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه قاطعانه با انواع جرائم و به ویژه سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد، گفت: سارقان و مخلان نظم وامنیت عمومی مردم بدانند که پلیس با قاطعیت کامل و هماهنگی لازم با مجموعه قضائی، نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مردم در راستای تعامل و هماهنگی با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس برای اجرای بهتر طرح های انتظامی، گفت: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار حبیبی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه به صورت مستمر در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه