English

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

توقیف کامیون حامل ۱۳ میلیارد اموال مسروقه در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۳ میلیارد ریال اموال مسروقه در خروجی این شهرستان خبر داد.

توقیف کامیون حامل ۱۳ میلیارد اموال مسروقه در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز در این رابطه اظهار داشت: ماموران پایگاه تجسس شیراز با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مسروقه به مقصد تهران است که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به خروجی شیراز اعزام و با اقدامات تخصصی موفق شدند کامیون را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز خاطر نشان کرد: در بازرسی از آن کامیون یک هزار و ۳۱۵ کیلوگرم انواع سیم مسی، ۲۱ عدد ریگلاتور گاز، یک عدد پوسته کنتور گاز، ۵۰ عدد کنتور آب، ۲۱ کیلوگرم سیم آلومینیومی هوایی و ۳۰ بسته نبشی آلومینیومی(مخصوص درب‌های برقی) کشف شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

کشف پرنده کمیاب شکاری ۳۰ میلیارد ریالی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی "فیروزآباد" از کشف یک قطعه پرنده کمیاب شکاری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری یک قطعه پرنده کمیاب و قاچاق از نوع شاهین در منزلی در یکی از روستاهای این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از آن منزل یک قطعه پرنده شاهین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این پرنده کمیاب توسط کارشناسان محیط زیست ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه