English

استاندار مازندران:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید میثاق و بیعت با امام و رهبری، آرمان های شهیدان و ایجاد یأس در دشمنان است

استاندار مازندران گفت: حضور پرشور مردم مازندران و دیگر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن تنها به عشق رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و باعث ناامیدی دشمنان است.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق و بیعت با امام و رهبری، آرمان های شهیدان و ایجاد یأس در دشمنان است

‎به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در راهپیمایی باشکوه مردم ساری در یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: هیچ مسئولی حق ندارد بگوید که مردم امروز به خاطر اقداماتی که ما انجام داده ایم به صحنه آمدند چرا که مدیران وظیفه خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم مازندران و دیگر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن تنها به عشق رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و باعث ناامیدی دشمنان است.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم غیور ایران امسال هم در سالگرد پیروزی انقلاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای باشکوه در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی بیان داشت: این حضور گسترده موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران می شود و مردم نشان داده اند که اهل صبر و تحمل هستند و با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری ها، هیچ وقت از اسلام و انقلاب دست برنداشته اند.

حسینی پور گفت: این حضور گسترده تجدید پیمان دوباره با رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار کشتی انقلاب و آرمان های شهیدان است.

وی ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تحول درونی در ایران بود که تحولات متعددی را در عرصه بین المللی از جمله در زمینه معنویت، عقلانیت و عدالت به دنبال داشت.

استاندار مازندران عنوان داشت: امروزه همگان مکلفند علاوه بر گرامیداشت باشکوه نظام و انقلاب از دستاوردهای ارزنده هر دوی آنها در عرصه های مختلف نیز صیانت کنند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن بیستم موجب از بین رفتن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار شد.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران به کوری چشم دشمنان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار خود افزودند.

حسینی پور اضافه کرد: در دهه فجر امسال طرح‌های بسیار ارزنده‌ای در مازندران به بهره‌برداری رسید و 40 هزار میلیارد تومان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و طرح افتتاح شد.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی استان بعد از 10 سال رکود با اقدامات انجام شده دولت سیزدهم و جذب سرمایه گذار امسال به سه درصد افزایش یافت.

استاندار مازندران گفت: برای اولین بار در کشور از طریق تهاتر نفت 10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان و همچنین هفت هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های برق استان هزینه خواهد شد.

وی افزود: این استان ظرفیت های بیشتری برای سرمایه گذاری دارد و در دهه فجر سال آینده این میزان سرمایه گذاری باید به سه تا چهار برابر افزایش یابد تا در سایه این اقدامات بتوانیم به همه وفاداری های این مردم به انقلاب و نظام اسلامی پاسخ دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه