English

همزمان با دهه فجرانجام شد؛

افتتاح سه پروژه شاخص در منطقه ۶ شهرداری اصفهان

همزمان با دهه فجر، سه پروژه شاخص در منطقه ۶ شهرداری اصفهان و مجموعه تخت فولاد با اعتباری بیش از ۱۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح سه پروژه شاخص در منطقه ۶ شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، تقاطع غیر همسطح شهرک شهید کشوری، مجموعه سالن‌های نمایشی جنوب شهر، مجموعه ورزشی بابا فولاد و چند طرح دیگر با ۱۶۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان هزینه به مناسبت دهه فجر در منطقه ۶ شهرداری اصفهان افتتاح شد.

پروژه‌های شامل ورزشگاه بابافولاد، پردیس هنر و تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری با اعتبار ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه ۶ افتتاح شد.

شهردار اصفهان در آیین افتتاح طرح های منطقه شش اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری پاسخی به نیاز جدی شهروندان در این منطقه و به‌ویژه ساکنان شهرک شهید کشوری است و تقش مهمی در تسهیل رفت‌وآمد خودروها خواهد داشت.

علی قاسم زاده بیان داشت: پردیس هنر نیز مطالبه هنرمندان هنرهای نمایشی در حوزه تامین مکانی برای اجرای نمایش را برطرف می‌کند و هدیه‌ای از سوی شهرداری به آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: افتتاح مجموعه توانمندسازی فدک در منطقه ۷ به منظور تامین مکانی برای اسکان کارتن‌خواب‌ها ویژه آقایان از دیگر پروژه‌های مهمی است که به‌زودی انجام‌می‌شود، با آن امید که معضل کارتن‌خوابی به‌زودی در شهر اصفهان برطرف شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در این مراسم گفت: بودجه منطقه ۶ با ۱،۱۷۰ میلیارد تومان بیشترین رقم بودجه را در بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری دارد.

حمیدرضا فرهنگ بیان داشت: ۷۳۰ میلیارد تومان از این بودجه به طرح‌های عمرانی شامل آزادسازی اراضی و تملک، همچنین سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان اختصاص دارد و برای سال آینده این بودجه به ۱،۵۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

افتتاح 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه