English

محمدعلی اقدسی خبر داد:

۵۲ پروژه تولیدی و خدماتی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شوند

رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام با اشاره به اینکه دهه فجر امسال تعداد ۵۲ پروژه تولیدی و خدماتی در زیربخش های کشاورزی بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت: بیش از ۳۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برای طرح های دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

52 پروژه تولیدی و خدماتی در ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمدعلی اقدسی افزود: از محل کلنگ زنی یا افتتاح این طرح ها تعداد دو هزار و ۶۱ خانوار از مزایای این پروژه ها بهرمند و برای یکهزار و ۴۷۷ نفر نیز اشتغال زایی انجام خواهد شد که مبلغ۱۹۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری ۴۴ طرح در دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال برای یک هزار و ۴۲۱ نفر و بهره مندی یک هزار و ۹۲۱ خانوار فراهم می شود،اظهار داشت: تعداد هشت طرح با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد کلنگ زنی قرار می گیرد که این طرح ها اشتغال زایی ۵۶ نفر و بهره مندی ۱۴۰ خانوار را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد:این طرح ها شامل احداث کانال آبی باغات، پرواربندی بره، گاوداری شیری، پرورش گوسفند، مجتمع گلخانه ای، خوراک دام، سردخانه، آبخیزداری، انتقال آب به عشایر، فرآوری و انجماد محصول باقلا و چندین پروژه دیگر است.

43 طرح عمرانی و اشتغالزایی در چرداول افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر امسال ۴۳ طرح عمرانی و اشتغال زا در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسند، گفت: این طرح ها در زمینه های اقتصادی، عمران شهری، روستایی و عشایری، آب، برق، راه، آموزشی و ارتباطات هستند

الیاس فتاحی افزود: از این تعداد پروژه چهار طرح کلنگ زنی، ۲۹ طرح افتتاحی و 8 پروژه نیز اشتغالزایی بوده که در مجموع بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی مهمترین طرح های افتتاحی را دکل و سایت های مخابراتی، تجهیزات بیمارستان و اکسیژن ساز، آسفالت معابر، ارتقای شبکه اینترنت، گازرسانی به چهار روستای بخش زاگرس، روشنایی معابر، شبکه توزیع آب شرب و طرح های آبخیزداری عنوان کرد و اظهار داشت: طرح های مهم کلنگ زنی  این شهرستان،احداث چاه آب روستای کل کل آسمان آباد، طرح های منابع طبیعی، جنگل کاری، تعمیر و زیرسازی معابر و مسکن محرومان هستند.

فرماندار شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین 8 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشتغالزایی ۷۱۳ نفر و با اعتبار ۲۵۰ میلیارد  ریال به بهره برداری می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه