English

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام:‍

۱۵۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی امیرآباد مهران بزودی سیراب می شوند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بیش از یکهزارو 500 هکتار از زمین های کشاورزی امیرآباد مهران با همکاری برخی از دستگاه های اجرایی استان آبیاری می شوند.

 ۱۵۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی امیرآباد مهران بزودی سیراب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار جمال شاکرمی افزود:پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی امیر آباد و گلان با ایجاد سه هزارو 500 متر کانال خاکی و لایروبی یکهزارو 500 متر قنات انجام خواهد شد و در نهایت این پروژه موجب آبرسانی به یکهزارو 500 هکتار زمین کشاورزی می شود.

وی اظهار داشت: این پروژه با همکاری و همدلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ، منابع طبیعی ، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و آب منطقه ای استان و نیز پیگیری ها و حمایت های دلسوزانه استاندار ایلام بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم گفت: پروژه آبرسانی منطقه امیرآباد از دو بعد دارای اهمیت است اول از جنبه پیشینه کار که به چند صد سال قبل باز می گردد و نشان از تمدن و پیشرفت ایرانیان می دهد دوم هم از جنبه احیا کار، که انصافا کاری سخت و قابل تقدیر توسط سپاه رخ داده است. 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود: اقدامات سپاه تلفیقی هوشمندانه از دو عنصر ناب که از دوران هشت سال دفاع مقدس به ارث رسیده به ثمر می نشیند، ایثار و جهاد تلاشگران سپاه در همه صحنه ها بخصوص سازندگی در مناطق محروم موجب شده تا از ظرفیت های موجود این مناطق بیشترین استفاده را نصیب مردم کنند.

 همچنین محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در این مراسم گفت: پروژه آبرسانی به امیرآباد و گلان با زحمات و همکاری تنگاتنگ با سپاه مراحل پایانی خود را طی می کند و به دنبال این هستیم پروژه های دیگری را هم با همکاری سپاه در استان به ثمر بنشانیم.

رضا احمدی مدیر کل منابع طبیعی استان ایلام در این مراسم نیز گفت: هم افزایی خوبی در میان نهادهای مختلف با سپاه و بسیج شکل گرفته که پروژه امیر آباد از مهمترین این کارها بوده و ما در منابع طبیعی استان از طریق ایجاد سازه های سنگی ملاتی، گابیون بندی و همچنین ایجاد کانال برای تثبیت پروژه با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان به این پروژه مهم کمک شده است.

همچنین جهانگیر رستم زاد معاون اقتصادی استانداری ایلام در این مراسم گفت: سپاه نشان داده در هر جایی ورود کند موفق بوده و پروژه امیرآباد بار دیگر مردمی بودن این نهاد را نشان داد و انتظار میرود که این پروژه برای مردم  منطقه مایه خیر و برکت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه