English

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد؛

مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان از برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان خبر داد.

مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان  گفت: مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه‌دقیقه‌ای» به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دکردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات فرهنگی ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان بوده است، افزود: ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۹ دی‌ تا ۳۰ بهمن‌‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری سومین دوره مسابقات «کتاب سه دقیقه‌ای» در دو بخش تخصصی و آزاد خبر داد و بیان کرد: بخش تخصصی این دوره از مسابقات در استان کردستان شامل مسائل اجتماعی ایران معاصر بوده است.

وی با اعلام اینکه مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: در این مسابقات دانشجویان باید کتاب‌های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی و در این سه‌دقیقه مهم‌ترین پیام و ایده اصلی کتاب و یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند.

آوج گفت: ملاک اصلی ارزیابی، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارت‌های ارتباطی است. امتیازات هر نفر پس از ارائه توسط هیئت داوران و براساس فرم‌های ارزیابی محاسبه می‌شود. در این مسابقات دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور می‌توانند شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به دفاتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا آدرس اینترنتی krd-acecr.ac.ir و یا شماره تماس ۳۳۲۸۷۵۱۶ ارتباط برقرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه