English

مدیرکل هواشناسی کردستان خبرداد؛

دمای هوا در کردستان به ۱۶ درجه زیر صفر رسید

مدیرکل هواشناسی کردستان از کاهش دمای هوا به ۱۶درجه منفی در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: از امروز تا روز شنبه آینده بخبندان کامل در کردستان حاکم‌می‌شود.

دمای هوا در کردستان به ۱۶ درجه زیر صفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، رحیم صدیقی اظهار داشت: در سنندج با اشاره به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی، از صدور اخطار زرد هواشناسی در کردستان خبر داد و اظهار داشت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده دمای شبانه هوا 4 تا 5 درجه به زیر صفر کاهش می‌یاید.

وی با اشاره به اینکه سرمای شدید در هفته جاری در کردستان مربوط به روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه بوده و در مناطق سردسیر بیشتر احساس می‌شود، گفت: یخبندان کامل در استان حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون دمای هوا در سنندج 3 درجه زیرصفر بوده که فردا به 7 درجه منفی کاهش می‌یابد، افزود: دمای هوا در زرینه، هزارکانیان، سراب شهرک دهگلان و قاملو به 16درجه و قروه و بیجار به 12درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

وی به وضعیت بارش‌های چند روز اخیر در استان پرداخت و خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌ها با 40 سانتی‌متر مربوط به کامیاران و بعد از آن دهگلان 34سانتی‌متر، سنندج 30سانتی‌متر، قروه 30سانتی‌متر و مابقی شهرستان‌ها زیر 15سانتی‌متر، مریوان 5سانتی‌متر و بانه با صفر کمترین میزان را به خود اختصاص داد.

صدیقی اذعان کرد: اگرچه میزان بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان قطعا بیشتر بوده اما متاسفانه به ‌دلیل نبود ایستگاه هواشناسی در مناطقی همچون گردنه "تته و ژالانه" اورامان آمار دقیقی از آن نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه