English

سرپرست شهرک های صنعتی استان:

۲۰ واحد صنعتی فعال با مدیریت بانوان در اردبیل

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین منعقد شده با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به بانوان کارآفرین است که از این بین، ۲۰ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های مربوطه شده است.

20 واحد صنعتی فعال با مدیریت بانوان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، روح الله برادران حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این حجم از واگذاری‌ها در حدود چهار درصد از کل واگذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که نشان از حضور فعال بانوان توانمند در عرصه کار و تولید دارد.

وی ادامه داد: البته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، واحدهای تولیدی وجود دارد که اشتغال آنان بر پایه بانوان است واین زنان با کار و تلاش در عرصه تولید، در اقتصاد خانواده خود سهیم هستند.

برادران حیدری با بیان اینکه با ارائه برنامه‌های حمایتی مختلف از بانوان کارآفرین به دنبال استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان در ساختار اقتصادی و اجتماعی هستیم، افزود: کاهش قیمت حق بهره‌برداری زمین تا ۱۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برگزاری تورهای تخصصی، از مهمترین برنامه‌های حمایتی این شرکت از حضور بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین از افزایش 20 درصدی حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تلاش کرده با برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی متنوع، زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در سال گذشته در اکثر شاخص‌های ابلاغی جزو استان‌های موفق و برتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه