English

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان؛

سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های کردستان پرداخت شد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان گفت: سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف توسط این بانک در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.

سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های کردستان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،حبیب‌اله عمرانی روز جمعه با اشاره به اینکه تعداد مشتریان بانک در استان ۱۷۶ هزار نفر است، اظهار کرد: این میزان ۱۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.

وی نسبت مصارف به منابع را در بانک توسعه تعاون استان ۱۹۶ درصد خواند و افزود: تسهیلات پرداخت شده در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۰ درصد رشد یافت.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان بیان کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ هم یک هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار برای این بانک در استان در نظر گرفته شد گفت: تا کنون یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آن به عبارتی ۹۰ درصد این اعتبارات پرداخت شده است.

عمرانی افزود: در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی یک هزار و ۸۴ میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده شده که تا کنون ۹۹۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون هم مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان سازمان بهزیستی و ۱۹۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره ) و مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال هم تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح دولت برای جوان سازی جمعیت مبلغ ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری، ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن توسط شعب این بانک در استان پرداخت شد.

عمرانی رویکرد این بانک در استان را حمایت از فعالیت های تعاونی و کارآفرینی به منظور توسعه صنعتی، کشاورزی و تجاری و ایجاد اشتغال بومی خواند و گفت: حدود ۲ برابر سپرده های موجود در شعب استان به کارآفرینان، تعاونگران و عموم مردم استان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد کشور محسوب می شود و این بانک در راستای توانمندسازی تعاونی ها و تشکل ها به لحاظ مالی و ارائه خدمات بهینه اعتباری و بانکی در استان به ارائه خدمات می پردازد.

بانک توسعه تعاون استان کردستان با هشتاد پرسنل در ۹ شعبه و ۲ باجه مشغول خدمت رسانی به عموم مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه