English

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان؛

کشاورزان کردستانی افزون بر ۳۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: ۳۱ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به کشاورزان پرداخت شد.

کشاورزان کردستانی افزون بر ۳۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،اسماعیل حیدری روز چهارشنبه اظهار داشت: این میزان تسهیلات به ۲۷ هزار و ۲۵۱ نفر از متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته آن در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.

وی بیان کرد: مبلغ تسهیلات پرداخت شده و همچنین تعداد دریافت کنندگان تسهیلات در بانک کشاورزی استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته به ترتیب ۷۴ درصد و ۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه رسالت اصلی بانک کشاورزی تامین مالی بخش کشاورزی، حمایت از تولید و سرمایه گذاری در طرح های مرتبط با غذا، امنیت غذایی و ارتقای صنعت غذایی است، افزود: فعالیت های این بانک نقش موثری در حمایت از تولید، توسعه ظرفیت های تولیدی و ایجاد اشتغال دارد.

حیدری با بیان اینکه همه بهای خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران استان واریز شد، گفت: در این راستا ۷۲ هزار میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی هم در راستای اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی اقدام به پرداخت تسهیلات کرده است، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۸۶۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان توسط این بانک پرداخت شد.

بانک کشاورزی کردستان از طریق ۳۷ شعبه و یک باجه به ارائه خدمات به مردم استان به ویژه فعالان بخش کشاورزی می پردازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه