English

سردار صالحی خبر داد؛

۹۸ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در استان گفت: ۷۶ نفر در این ارتباط دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.

۹۸ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان هفتکل با رصد اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات منسجم و مشترک سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات را با یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در جاده‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی ۹ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

وی در ادامه به اجرای طرح چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در خوزستان اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۷۵ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۸۹ اسلحه جنگی و شکاری غیر مجازبا ۵۷۲ عدد فشنگ است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه