English

کشف سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان ، گفت: ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و ۹۹۲ عدد انواع فشنگ در خوزستان کشف و جمع آوری شد.

کشف سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی ۸۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: از دستاوردهای اجرای این طرح کشف ۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و ۹۹۲ عدد انواع فشنگ مربوطه بود.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه