English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

کشف و ضبط ۴۵ قبضه سلاح شکاری در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، بابل، بابلسر و قائم شهر از متخلفان شکار و صید 45 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس گراز و دوسرتشی و 6 قطعه ماهی قزل آلای کشف و ضبط کردند.

کشف و ضبط 45 قبضه سلاح شکاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در منطقه شالیزاری دابودشت  و منطقه کوهستانی ناندل سه شکارچی غیرمجاز به همراه 3 قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار دستگیر و در ادامه مأموریت 4 رشته دام هوایی شکارچیان را جمع آوری کردند.

در مأموریت دیگری مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در محور هراز _ منطقه کوهستانی گزنک دو صیاد غیرمجاز به همراه 2 رشته تور ماهیگیری سالیک و 6 قطعه ماهی قزل آلای دستگیر کردند.

در بابل، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این  شهرستان حین گشت و کنترل در آب بندان بصرا از شکارچیان غیرمجاز 25 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و در مأموریت دیگری در منطقه کوهستانی شکارچیان غیرمجاز را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت و کنترل شبانه در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 8 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، یک قطعه خوتکا، یک قطعه کشیم و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در قائم شهر مأموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری مأموران نیروی انتظامی این شهرستان یک شکارچی سابقه دار را به همراه 3 قبضه سلاح قاچاق، تعدادی فشنگ، لاشه یک رأس گراز و دوسرتشی دستگیر کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه