English

دادستان قزوین:

مامور قلابی در قزوین به دام افتاد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از دستگیری مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

 مامور قلابی در قزوین به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در این خصوص گفت: حسب گزارشات واصله فردی با جعل عنوان خود را مامور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان نموده؛ که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

وی افزود: متهم موصوف با ارتباط گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمین در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آنها دریافت نموده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رجبی همچنین اعلام داشت: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که مراقب اینگونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره های شخصی باشند و برای پیگیری های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه نمایند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه 1580 (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه