English

مدیرعامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس:

گوش شنوایی برای حل مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی وجود ندارد

مدیرعامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس گفت: ایجاد محدودیت در پرداخت خسارت‌های درمانی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، و اندوسونوگرافی موضوع تبصره بند 2 آگهی مناقصه تعهدات درخواستی بیمه تکمیلی قرار داد 1402- 1401 از مشکلات بارز بیمه تکمیلی شرکت بیمه‌گر است و این موضوع بارها و بارها به گوش بیمه‌گذار رسید اما گوش شنوایی وجود ندارد.

گوش شنوایی برای حل مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیاوش فقیه ملک مرزبان مدیرعامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس با اشاره به اینکه 53 درصد جمعیت چالوس تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: 10 هزار نفر نیز عضو کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس هستند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار درسطح کشور و در راستای مطالبه‌گری، شرکت تعاونی مصرف بازنشستگان را ثبت کردیم، ادامه داد: بازنشستگان تأمین اجتماعی اغلب در طول دوران خدمت خود کارهای فیزیکی انجام دادند و بنابراین از نظر روحی و جسمی، بیشتر در معرض تهدیدات کاری قرار دارند و نیازمند توجه بیشتری هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس تصریح کرد: مکاتباتی هم با مسئولان داشتیم و در آن عنوان کردیم بازنشستگان تأمین اجتماعی که بعضاَ از سالمندان عزیز جامعه هستند ماهیانه مبلغ 91 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی بعلاوه 2درصد ماده 89 میانگین ماهی160 هزار تومان و در مجموع250 هزار تومان از حقوقشان کسر می‌شود و این در حالی است که این پیشکسوتان در طول سال‌ها‌ی شاغلیت حق بیمه پرداخت کردند تا بلکه امروز شعار تأمین اجتماعی «نیاز امروز پشتوانه فردا» را پشتوانه‌ای برای معیشت و درمان داشته باشد.

وی با بیان اینکه از حق بیمه این عزیزان ملکی ساخته شد که فقط در حد درمان عمومی امکان دریافت خدمات را میسر می‌کند، گفت: باید خدمات مطلوب به بازنشستگان داده شود.

فقیه ملک مرزبان بیان داشت: امکانات درمانی که در تهران وجود دارد در شهرستان‌ها وجود ندارد و قراردادهایی که در بحث بیمه تکمیلی بسته می‌شود تحت پوشش قرار نمی‌گیرد.

وی عنوان داشت: طرح تحول سلامت در قالب بیمه ایرانیان سبب شد تا بازنشستگانی که در طول سی سال خدمت حق بیمه پرداخت کردند، الان از یارانه بیمه محروم شوند و این ناعدالتی در توزیع درمان یارانه‌ای غم‌انگیزترین ظلم به بازنشستگان تأمین اجتماعی است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی چالوس افزود: ایجاد محدودیت در پرداخت خسارت‌های درمانی آندوسکوپی، کولونوسکوپی، و اندوسونوگرافی موضوع تبصره بند 2 آگهی مناقصه تعهدات درخواستی بیمه تکمیلی قرار داد 1402- 1401 پرداخت خسارت درمانی در بازه زمانی بالای 4 ماه عدم پوشش کافی در زمینه سمعک، عصا، عینک و... که نیازهای اصلی این سن است از مشکلات بارز بیمه تکمیلی شرکت بیمه‌گر است و این موضوع بارها و بارها به گوش بیمه‌گذار رسید اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه البته الزامی وجود ندارد که هر بازنشسته تأمین اجتماعی عضو کانون بازنشستگان شود، گفت: یکی از خدمات ما برای اعضای این کانون، سفرهای زیارتی به مشهد مقدس است که در در بهترین هتل‌های مشهد به صورت کاملاً رایکان اسکان داده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه