English

مدیر طرح ناژوان اصفهان خبر داد؛

تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ های پرندگان کشور

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بیانیه پایانی نشست دو روزه باغهای پرندگان کشور به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای این همایش تخصصی، به تصویب و امضای مدیران و مسئولان باغهای پرندگان رسید.

تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ های پرندگان کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی قائلی اظهار کرد: در یکی از مهمترین بند های این بیانیه که به اجماع نظر همه حضار رسید تشکیل مجمع و دبیرخانه دائمی باغ های پرندگان کشور مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگروههای چهارگانه ی تخصصی در این گردهمایی افزود: با برنامه ریزی انجام شده مسئولان و کارشناسان باغ های پرندگان پس از حضور در کارگروههای تخصصی و بحث و بررسی پیرامون معضلات و مسائل مطروحه به اجماع نظر در بیانیه مشترک رسیدند.

 مدیر ناژوان ادامه داد: کارگروه تغذیه، کارگروه پرورش و نگهداری، کارگروه بهداشت، سلامت و درمان  و کارگروه تخصصی مدیران ، چهار کارگروه تخصصی این همایش بوده که با استقبال میهمانان روبرو شد.

او با اشاره به هدف گذاری بلند مدت اولین نشست مدیران باغ های پرندگان، افزود: حمایت و مساعدت همه جانبه دستگاه های ذیربط از باغ های پرندگان، لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان مرتبط با معضلات ویژه باغ های پرندگان ، هم افزایی و همکاری بین این مراکز تفریحی در انتقال تجارب و دانش کارشناسان داخلی و خارجی و مشارکت در امور کارشناسی احداث و اجرای باغ های پرندگان جدید از جمله محورهای مباحث مطرح شده در این بیانیه بوده است.

مهدی قائلی با تاکید بر ایفای نقش شهروندی و رسالت اجتماعی باغ های پرندگان ادامه داد: تقویت فرهنگ نگهداری و پرورش پرنده های خانگی و شهری در جهت ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی در راستای کمک به رشد فرهنگ و اقتصاد خانواده به عنوان یکی از رویکرد های جدید باغ های پرندگان در دستور کار ،  تبیین و اجرای برنامه های آتی دبیرخانه قرار خواهد گرفت.

مدیر ناژوان همچنین گفت: در نشست دو روزه باغ های پرندگان که پنجم و ششم آذر ماه و به میزبانی مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان برگزار شد مسئولان باغ های پرندگان 11 استان کشور حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه