English

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

یادمان شهدای گمنام به عنوان پایگاه فرهنگی است + عکس

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: تمامی یادمان شهدای گمنام به عنوان پایگاه فرهنگی در ابلاغ وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح تعریف شده است و دارای برنامه سالیانه ماهانه و هفتگی است.

یادمان شهدای گمنام به عنوان پایگاه فرهنگی است + عکس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه بهره‌برداری از گلزار شهدای شهر کجور و روستای چورَن و دو واحد مسکونی در روستای فیروزکلا در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در استان مازندران 430 شهید گمنام در 124 نقطه یادمانی از گلوگاه تا رامسر اعم از مراکز تفریحی، زیارتی، دانشگاهی، امامزاده و مساجد داریم که امروز در بخش کجور یکی از یادمان‌های دو شهید گمنام به بهره‌برداری رسید.

هفته بسیج 1401 در بخش کجورهفته بسیج 1401 در بخش کجور

وی ادامه داد: تمامی یادمان شهدای گمنام به عنوان پایگاه فرهنگی در ابلاغ وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح تعریف شده است و دارای برنامه سالیانه ماهانه و هفتگی است.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در حقیقت پایگاهی برای پیوند نسل‌ها است که شهدا در دوران دفاع مقدس چگونه نقش‌آفرینی کردند و در ادامه در جبهه‌های مختلف هر جا که تفکر بسیجی ورود پیدا کرد، چشم طمع دشمنان قطع شد.

هفته بسیج 1401 در بخش کجورهفته بسیج 1401 در بخش کجور

وی تصریح کرد: بیش از پانصد میلیون تومان برای تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام شهر کجور هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه