English

پیروزی واقعی از آن تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن اشاره به این موضوع که پیروزی واقعی همواره از آن تفکر بسیجی است، گفت: بسیجیان نیروهای مخلص و فداکاری‌ هستند که با حضورشان در تمام صحنه‌ها در راستای کمک به آبادانی کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پیروزی واقعی از آن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و بسیجیان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و نهاد با برکت انقلاب اسلامی است که از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام خمینی (ره) همواره در کنار مردم عزیز ایران بوده ‌و کار سازماندهی و نظم‌بخشی امور انقلاب را انجام داده است.
وی عنوان کرد: نیروهای مردمی و انقلابی در تمام عرصه‌های دفاع مقدس پیشگام بوده‌اند و این موضوع از اراده فولادین آن‌ها حکایت دارد و باید عرض کنم که به لطف الهی پیروزی واقعی از آن نظام و تفکر بسیجی است.
سردار سالاری خاطرنشان کرد: امروز بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه نظامی، فرهنگی و اجتماعی جهان الهام‌بخش مردم سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و عراق است و همه بلاد مسلمین به این نیروهای مقتدر افتخار می‌کنند و آن را الگوی خود قرار می‌دهند.
وی در پایان ضمن اشاره اینکه اقتصاد کشور با تفکر بسیجی قابل اصلاح است، اذعان داشت: بسیج همان‌طور که معادلات جنگ نظامی را تغییر داد، می‌تواند معادلات جنگ اقتصادی را هم تغییر دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه