English

احداث ۳ بوستان شاخص در منطقه ۵ قم در سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از ساخت سه بوستان شاخص در منطقه پنج خبر داد و گفت: بوستان بانوان و بوستان خیابان کلهری تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و برای نخستین بار بوستانی با مساحت 2 هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌بر 2میلیارد تومان در محدوده جمکران ساخته می‌شود.

احداث ۳ بوستان شاخص در منطقه ۵ قم در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قم، زین‌العابدین قراچورلوی طبق روال هر هفته و در دیدار با مردم منطقه پنج، این هفته در مسجد منتظر المهدی حضور پیداکرده و به مطالبات مردم پاسخ داد و اظهار داشت: توسعه فضای سبز منطقه پنج به‌عنوان منطقه‌ای درحال‌توسعه، یکی از برنامه مهم در سال جاری است.

وی اختصاص بودجه به حوزه عمرانی و فضای سبز را موردتوجه قرارداد و افزود: امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی منطقه بوده که عدد قابل‌توجه ای از این بودجه به توسعه، ساخت و تکمیل بوستان‌ها در منطقه اختصاص داده‌شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم احداث بوستان بانوان را بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مطرح کرد و افزود: ساخت این بوستان یکی از مطالبات بانوان این منطقه بوده که از سال گذشته در دستور کار قرارگرفته و احداث این بوستان در میدان ولیعصر(عج) خیابان بصیرت واقع‌شده و طراحی آن به پایان رسیده و در مرحله انعقاد قرارداد بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از ساخت دو بوستان بزرگ در منطقه نیز خبر داد و ابراز کرد: یکی از این بوستان‌ها در کوچه ۲۷ خیابان کلهری واقع‌شده که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت آن است و ۴ میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفته‌شده و در حال حاضر در مرحله ساخت ابنیه و تأسیساتی مانند برق و آب بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی دومین بوستان در حال ساخت منطقه را در محدود جمکران عنوان کرد و گفت: بوستان واقع در محدوده جمکران به مساحت ۲ هزار مترمربع طراحی‌شده و برای آن اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است که این بوستان نخستین بوستان محدوده جمکران بوده که توسط شهرداری در حال ساخت است.

قراچورلوی در ادامه با تأکید بر مشارکت مردم در حل مشکلات و معضلات منطقه تصریح کرد: برای حل مشکلات نیاز به مشارکت مردم‌داریم، زیرا مردم از نزدیک با مشکلات روبه‌رو بوده و در بیشتر مواقع راه‌حل مشکل را نیز می‌دانند زیرا آگاهی آن‌ها از منطقه بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهر نیاز به همکاری و مشارکت مردم داشته و این مشارکت در اختصاص بودجه و درک درست مشکلات بسیار تأثیر دارد.

لازم به ذکر است در این جلسه ائمه جماعت مسجد و معتمدین و مردم درباره مشکلات محله صحبت کرده و راهکارهایی نیز ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه