English

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

پیش بینی اسکان اضطراری بیش از ۷۰ هزار زائر در مشهد

معاون شهردار مشهد بیان کرد: فضا‌های پیش‌بینی شده برای اسکان اضطراری به چهار بخش سالن‌های ورزشی یا سوله‌های بحران، کمپ‌ها و بوستان‌های سطح شهر، فرهنگسرا‌ها و سالن‌های اداری شهرداری و فضا‌های مسقف شده تقسیم شده است.

پیش بینی اسکان اضطراری بیش از ۷۰ هزار زائر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین باغگلی معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری اعلام کرد: ۵۵ مرکز اسکان اضطراری با ظرفیت بیش از ۷۰ هزار نفر ویژه روز‌های پایانی ماه صفر در مشهد پیش‌بینی شده است.

باغگلی ادامه داد: فضا‌های پیش‌بینی شده برای اسکان اضطراری به چهار بخش سالن‌های ورزشی یا سوله‌های بحران، کمپ‌ها و بوستان‌های سطح شهر، فرهنگسرا‌ها و سالن‌های اداری شهرداری و فضا‌های مسقف شده تقسیم شده است.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: پیش بینی اسکان زائران در بوستان‌های غدیر، ریحانه، وحدت، ترافیک و حجاب و نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است و  نوع کاربری اسکان در دو قالب استفاده از چادر‌های مسافرتی یا به صورت استفاده از موکب‌های فرش شده است.

باغگلی همچنین اضافه کرد: در مرحله اول حدود دو هزار چادر مسافرتی برای مراکز اسکان در بوستان‌ها و سالن‌ها تهیه شده؛ همچنین در مراکز اسکان فرش شده با تفکیک جنسیتی، زائران پذیرش خواهند شد.

 وی ضمن اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص مراکز اسکان در سطح شهر یادآور شد: زائران برای اطلاع از مراکز اسکان می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ تماس بگیرند تا همکاران ما در قرارگاه خدمات‌رسانی دهه آخر پاسخگوی آنان باشند.

 باغگلی خاطرنشان کرد: سامانه اسکان به صورت آنلاین راه‌اندازی شده است و با تماس با قرارگاه دهه آخر صفر، همکاران ما نزدیک‌ترین مرکز را به افراد معرفی می‌کنند؛ همچنین تمام مراکز اسکان اضطراری به صورت رایگان در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه