English

علی یزدانی:

تمامی اورژانس شهری و جاده‌ای خراسان رضوی در آماده‌باش کامل هستند

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای خراسان رضوی برای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر در حالت آماده‌باش کامل هستند.

تمامی اورژانس شهری و جاده‌ای خراسان رضوی در آماده‌باش کامل هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی در خبری اطلاع داد: تمامی پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای خراسان رضوی برای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر در حالت آماده‌باش کامل هستند.

یزدانی در ادامه این خبر گفت: در ایام شهادت امام رضا (ع) و در زمان اجرای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر کلیه پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای در حالت آماده‌باش کامل هستند.

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر با ۷۴ پایگاه شهری، ۸۸ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد اورژانس هوایی در خدمت زائران و مجاوران امام رضا (ع) هستند.

وی همچنین متذکر شد: در ۳ روز پایانی ماه صفر از ظرفیت تجهیزات و نیروی انسانی مراکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی نقاط مختلف کشور استفاده می‌کنیم.

یزدانی تاکید کرد: در روز‌های پایانی ماه صفر ۱۶۸ پایگاه امدادی مستقر در محور‌های اصلی شهری و جاده‌ای تقویت می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر پایگاه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ظرفیت موجود و متناسب با نیاز منطقه‌ تقویت می‌شود.

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با توجه به حضور جمعیت میلیونی عزاداران رضوی در مشهد، درخواستی به سازمان اورژانس کشور ارسال کردیم و خواستار حمایت کل کشور هم در بعد نیروی انسانی و هم در بعد تجهیزات موردنیاز این حوزه شدیم که با موافقت رئیس سازمان اورژانس کشور همراه شد.

وی اظهار کرد: در این روز‌ها آماده‌باش کامل کلیه پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای و حضور ۲۴ ساعته کارشناس در مرکز اتاق بحران و EOC دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز مراقبت‌های MCMC این دانشگاه داریم و اوج کارمان هم در روز‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ماه صفر (۳، ۴ و ۵ مهر ماه) خواهد بود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی لازم را در حوزه کاری‌ داشته باشیم.

یزدانی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی مستمر از پایگاه‌ها و استقرار اورژانس و بررسی آمادگی و ارائه خدمت مطلوب به زائران و مجاوران امام رضا (ع) در حال انجام است و حضور ۲۴ ساعته کارشناس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز کنترل ترافیک به منظور پایش مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و نظارت بر انتقال به موقع بیماران احتمالی از دیگر اقدامات برای خدمت رسانی مطلوب به زائران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه