English

رضا رمضانی بیان کرد؛

تخصیص بیش از ۱۴ تن آرد برای هیات‌های مذهبی در مشهد

معاون فرماندار مشهد بیان کرد: بیش از ۱۴ تن آرد برای تامین نان هیات‌های مذهبی و موکب‌های خدمت رسان به زائران دهه پایانی صفر، در مشهد تخصیص یافته است.

تخصیص بیش از ۱۴ تن آرد برای هیات‌های مذهبی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد در خبری اعلام کرد: بیش از ۱۴ تن آرد برای تامین نان هیات‌های مذهبی و موکب‌های خدمت رسان به زائران دهه پایانی صفر، در مشهد تخصیص یافته است.

رمضانی در ادامه این سخنان تصریح کرد: این میزان آرد معادل سه هزار واختصاص بیش از ۱۴ تن آرد مازاد به هیات‌های مذهبی مشهد ۶۰۰ کیسه با درخواست شورای هیئات مذهبی مشهد تامین شده است.

معاون فرماندار مشهد اضافه کرد: هیات‌های مذهبی و موکب‌های خدمت رسان برای تهیه نان مصرفی لازم نیست در صف نانوایی‌های معمولی سطح شهر قرار بگیرند و از طریق شورای هیئات مذهبی به نانوایی‌های منتخب معرفی می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به تولید و توزیع گسترده نان بسته بندی توسط ۲ واحد عمده در مشهد تاکید کرد: نان بسته بندی در ۵۰۰ واحد صنفی منتخب در سطح مشهد توزیع می‌شود و در پنج روز انتهایی ماه صفر علاوه بر افزایش این میزان تولید، نانوایی‌های منتخب برای عرضه نان نیز افزایش می‌یابند.

معاون فرماندار مشهد در ادامه یادآور شد: فعالیت یکسره ۵۰۰ نانوایی در مشهد از ساعت ۵ صبح تا ۲۳ شب خواهد بود و علاوه بر این تاکنون شش نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر راه اندازی شده است و با بازگشت موکب‌های اربعین از عراق، تعداد این نانوایی‌ها به ۲۰ مورد افزایش می‌یابد.

رمضانی در خاتمه خاطرنشان کرد: در راستای تامین نان بیشتر در مشهد سهمیه نانوایی‌هایی که کمتر از ۲۰۰ کیسه آرد دریافت می‌کردند و پرونده تعزیراتی نداشته اند، به ۲۵۰ کیسه افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی