English

یعقوبعلی نظری:

افتتاح قرارگاه مرکزی خدمات سفر در مشهد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در این قرارگاه اماکنی برای اسکان موقت و اضطراری زائران در مشهد پیش‌بینی شده که با توجه به شرایط و اولویت‌ها این اماکن در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

افتتاح قرارگاه مرکزی خدمات سفر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اماکنی برای اسکان موقت و اضطراری زائران در مشهد پیش‌بینی شده که با توجه به شرایط و اولویت‌ها این اماکن در اختیار زائران قرار می‌گیرد و اولویت نخست با هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و دیگر مراکز اقامتی رسمی است.

نظری این سخنان را در حاشیه افتتاح قرارگاه مرکزی خدمات سفر فرمانداری مشهد اظهار کرد و ادامه داد: پس از آن مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان زائران در نظر گرفته شده و در ادامه در صورت نیاز از ظرفیت اماکن دولتی مانند ادارات نیز بهره‌گیری خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اکنون زمینه مشارکت و میزبانی مردم از زائران حضرت رضا(ع) فراهم شده و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در اجر معنوی میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) شریک شوند.

وی همچنین در این افتتاحیه از برخی موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران در خیابان امام رضا(ع) مشهد و ایستگاه تاکسیرانی در ورودی باب‌الجواد بازدید و در ادامه از آغاز فعالیت خدمات حمل و نقل زائران با صندلی چرخدار در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی بازدید کرد.

نظری در این بازدید تاکید کرد: در پاسخگویی تلفنی به زائران از افراد سوال شود که خانوادگی هستند یا انفرادی و این که تمایل دارند در چه نوع مرکز اقامتی اسکان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه