English

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

زنگ مهر و ایثار و مقاومت در مدارس سما نواخته شد

زنگ آغاز بازگشایی مدارس سما واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نواخته شد.

زنگ مهر و ایثار و مقاومت در مدارس سما نواخته شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جشن بازگشایی مدارس سما واحد رشت در جمع دانش آموزان و اولیای دبستان پسران سما شعبه1  با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار کرد: از کادر آموزشی و فعال سما بویژه معلمان و مربیان و عوامل اجرایی که دست به دست هم دادند تا شور و هیجان دوباره به مدارس برگردد تقدیر و تشکر می کنم.

دوستار افزود: درست است که مهر آغاز فصل پاییز است اما جذابیت این فصل بخاطر آغاز بهار علم و دانش و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه قریب به سه سال بخاطر بیماری منحوس کرونا  فضای آموزشی کشور از شور و هیجان حضور دانش آموزان بدور بود  افزود: امروز خوشبخت و خرسند هستیم که در خدمت دانش آموزان و اولیای محترم هستیم.

زنگ مدارس سما

دوستار با تشکر از از خانواده ها که در ایام کرونا در کنار نظام آموزشی بودند گفت: کمک و همیاری شما والدین باعث شد نه تنها آموزش تعطیل نشود بلکه با روش های جدید تداوم پیدا کند.

تیمور آمار معاون آموزش های عمومی ومهارتی سما نیز در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی و  امام رضا(ع) اظهار کرد:  قدردان اعتماد شهروندان فرهیخته استان گیلان هستیم که مدارس سما را برای آموزش فرزندان خود انتخاب کردند.

وی افزود: دیدن این همه شور نشاط مسئولیت ما را در قبال آموزش دوچندان می کند و تمام سعی و تلاش ما این است که دانش آموزان بهترین تجربه آموزشی را در مدارس سما داشته باشند.

آمار از کمک  و پشتیبانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و ارتقای کیفیت و کمیت مدارس سما استان تقدیر کرد و ادامه  داد: مجموعه سما تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مسئولیت آموزشی خود را به نحو احسن انجام دهد به گونه ای که تا دانش آموزان در مقاطع بالاتر سما را به عنوان اولویت آموزشی خود انتخاب نمایند.

زنگ مدارس سما

درادامه این مراسم زنگ مهر و دانش توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی نواخته شد و مدارس سما بصورت رسمی آموزش خود را آغاز کردند.

5221 نفر دانش آموز در مدارس سما استان مشغول تحصیل می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه