English

امام جمعه موقت تبریز:

جوانان و نوجوانان فریب دشمنان را نخورند/گروهک‌های منحرف خیال خام در سر دارند

امام جمعه موقت تبریز گفت: گروهک‌های منحرف خیال خام در سر دارند؛ این گروهک‌های ضد انقلاب بدانند که آواره کردن مردم کردستان، از یادمان نرفته است.

جوانان و نوجوانان فریب دشمنان را نخورند/گروهک‌های منحرف خیال خام در سر دارند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین اظهار داشت: حضور بیش از بیست میلیون نفر با پای پیاده در راهپیمایی اربعین و حتی دم نزدن بخاطر معطلی چند روزه در مرزها، دشمن را به خشم آورده است.

وی ضمن گرامیداشت ایام عزای آخر صفر، در ادامه به نقاهت امام جمعه تبریز اشاره کرده و افزود: نماینده ولی فقیه در استان نقاهتی دارد و مدت زیادی به خاطر اینکه از وظیفه خود دور نشوند، مدام جراحی را به عقب می‌انداختند ولی دیگر ناچار به مداوا و جراحی شدند که الحمدالله جراحی خوبی بود.

امام جمعه موقت تبریز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب به اهمیت تبیین دفاع مقدس در بین جوانان تاکید کردند؛ الان می‌بینیم که واقعا آن جوانان دفاع مقدس چه کسانی بودند که با دست خالی مقابل دشمن ایستادند و الان ثمره آن این شده است که نیروهای مسلح به قدرت دفاعی اول منطقه و جزو چند کشور اول دنیا شده‌اند.

خطیب موقت جمعه تبریز به اتفاقات اخیر در کشور پرداخته و گفت: حادثه فوت یک دخترجوان خیلی تلخ است و همه ما ناراحت هستیم، خانواده او حق  دارند که دنبال علت فوت باشند و مسئولان نیز خواسته‌اند که علت حادثه مشخص شود و تا اینجای کار هیچ مشکلی نیست.

وی با تاکید بر تلاش شبانه روزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: اینکه عده ای این حادثه را دستاویز برای اهانت و فتنه و تخریب قرار دهند، شایسته‌ نیست.

حجت الاسلام مطهری اصل تاکید کرد: گروهک‌های منحرف خیال خام در سر دارند؛ این گروهک‌های ضد انقلاب بدانند که آواره کردن مردم کردستان، از یادمان نرفته است و اگر جمهوری اسلامی تا الان با آنها مماشات کرده است با این کارها جواز می‌دهند که جمهوری اسلامی دست از مدارا بردارد؛ پس سرجایشان بنشینند و از این مماشات سوءاستفاده نکنند.

وی تصریح کرد: آمریکا و دیگر دشمنان بدنبال در درگیر کردن قومیت‌های ایران هستند، آنها اگر می‌خواهند از منافع برجام منتفع شوید، بدانند که با فتنه و‌ آشوب به جایی نخواهید رسید پس باید شرایط جمهوری اسلامی را بپذیرند.

خطیب نماز جمعه تبریز خاطرنشان کرد: به اراذل و اوباش و سودجویان هم می‌گوییم خود را با این گروهک‌ها درنیامیزند.

وی خطاب به تعداد اندکی نوجوانان شرکت کننده در تظاهرات گفت: این نوجوانان که بچه‌های خودمان هستند فریب خورده‌اند حتی بعد از دستگیری پدر و مادرشان آمده و دیدیم که خانواده‌های خوبی هستند، پس مراقب فرزندان خود‌ باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه