English

داوود شایقی:

۸ سد معیشتی در استان اردبیل در دست اجرا است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: هشت سد معیشتی در این استان در دست اجرا است که تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

8 سد معیشتی در استان اردبیل در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داوود شایقی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده که با تکمیل آنها رونق و توسعه اقتصادی و کشاورزی در مناطق مختلف استان رقم می‌خورد.

وی افزود: در حوزه تامین آب آشامیدنی و بخش کشاورزی، تکمیل ۲ سد بزرگ عمارت و گیوی مورد تاکید قرار گرفته که در صورت تامین اعتبار لازم این ۲ سد به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل درباره پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان هم گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح با رقم تسهیلات ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به ۱۲ بانک عامل استان معرفی شده که از این رقم برای یک هزار و ۴۸۰ طرح بالغ بر ۲۷هزار میلیارد ریال پرداخت شده و سعی بر این است تا آخر امسال بخش عمده ای از این منابع پرداخت شود.

شایقی همچنین با اشاره به تجهیز فرودگاه اردبیل به سیستم لاینینگ(خاک برداری) و تعمیر و تجهیز باند اصلی این فرودگاه گفت: راه اندازی شرکت هواپیمایی مطابق با ظرفیت‌های این استان می تواند به بهبود سفرهای هوایی کمک کند.

وی همچنین درباره تامین اعتبار بیمارستان نجف زاده اردبیل افزود: قرار شد ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یابد تا با افتتاح آن مشکلات درمان و بهداشت استان به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای زیرساخت‌های صنعت برق در نظر گرفته شده است.

شایقی از افزایش سه و نیم برابری اعتبارات طرح‌های چهارخطه کردن جاده‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب چهارخطه‌های استان به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ارتقا یافته است و این نشان از افزایش ۳ و نیم برابری اعتبارات پروژه‌های چهارخطه اردبیل را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه