English

سیدحامد‌ عاملی خبر داد؛

پرداخت ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در سال مالی جاری تاکنون ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه در این استان پرداخت شده است.

پرداخت ۶۹۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان گفت: برای بهره‌مندی حداکثری استان از این تسهیلات در فرصت باقی‌مانده باید تلاش بیشتری شود.

وی افزود: با توجه به مدت اندکی که تا پایان شهریور در خصوص جذب این تسهیلات باقی مانده لازم است دستگاه‌های اجرایی بویژه بانک‌ها بهترین استفاده را برای جذب حداکثری این تسهیلات به‌عمل آورند.

استاندار اردبیل با قدردانی از برخی بانک‌ها که توانسته‌اند بیش از سهمیه ابلاغی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ جذب داشته باشند، ادامه داد: بررسی حضوری و پیگیری ویژه برای جذب تسهیلات باقی‌مانده دارای اهمیت است.

عاملی گفت: تزریق این منابع به استان اردبیل در توسعه واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی حائز اهمیت بوده و بررسی مشکلات متقاضیان برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

وی می گوید: همکاری بانک‌ها و بویژه بانک‌های خصوصی برای پرداخت این تسهیلات مهم بوده و تسریع در همکاری بانک‌های خصوصی از مرکز کشور پیگیری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه