English

سیدحامد‌ عاملی:

برنامه‌ریزی برای ارتقای وضعیت اردبیل در زمینه کنکور و نمرات نهایی در دستور کار است

استاندار اردبیل با اشاره وضعیت نامطلوب استان در زمینه کنکور سراسری و نمرات نهایی، از برنامه‌ریزی‌های تخصصی برای ارتقای این وضعیت خبر داد.

برنامه‌ریزی برای ارتقای وضعیت اردبیل در زمینه کنکور و نمرات نهایی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان گفت: متأسفانه رتبه استان اردبیل در کنکور امسال ۲۵ کشوری بود و این یک زنگ خطر بسیار مهمی برای استان محسوب می‌شود.

وی افزود: متأسفانه رتبه استان اردبیل در کنکور امسال ۲۵ کشوری بود و این یک زنگ خطر بسیار مهمی برای استان محسوب می‌شود که در این خصوص، برنامه‌ریزی‌های لازم توسط متخصصان حوزه آموزش و کنکور در دستور کار است و کلاس‌های ویژه و تخصصی کنکور با حضور اساتید مجرب ملی و استانی برگزار خواهد شد.

استاندار اردبیل می گوید: وضعیت استان اردبیل در حوزه نمرات نهایی هم نامطلوب است که برای اصلاح این وضعیت کلاس‌های فوق‌العاده با حضور اساتید مجرب و با استفاده از جزوات طراحی‌شده تخصصی در طول سال‌ تحصیلی برگزار خواهد شد.

عاملی بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی و سلامت برنامه‌ریزی‌های تخصصی برای آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در زمینه سواد رسانه‌ای، عفاف و حجاب، مهارت‌های اجتماعی و فردی، پیشگیری از بیماری‌ها و... در حال انجام است و در حوزه معلمان پرورشی، مربیان بهداشت و مشاوران مدارس سطح استان اردبیل هم برنامه‌های مرتبط تدوین خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشگیری از مشکلات اجتماعی و سلامت استان اردبیل با آموزش‌های مناسب در مدارس، امکان‌پذیر است و در این راستا باید توجه حداکثری به حوزه آموزش‌وپرورش شده و سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود.

استاندار اردبیل افزود: با توجه به استعدادهای موجود در مناطق محروم استان اردبیل، باید برنامه‌ریزی‌های دقیق جهت ارائه امکانات لازم آموزشی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشد و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های مدارس هم تسریع شود.

عاملی تصریح کرد: در طول زمان شیوع بیماری منحوس کرونا، ضربه سنگینی به حوزه آموزش‌وپرورش وارد شده است؛ با توجه به حضوری بودن سال تحصیلی آینده، اقدامات مورد نیاز برای بازگشایی مدارس با شرایط مناسب انجام می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی