English

سیدحامد‌ عاملی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه انگوت - قره‌آغاج

همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان انگوت در اولین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه انگوت - قره‌آغاج آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه انگوت - قره‌آغاج

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه انگوت - قره‌آغاج به مناسبت هفته دولت که با حضور نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسؤولان و اهالی برگزار شد گفت: طی ۱۱ ماه اخیر، دغدغه اصلی دولت محلی، کاهش فاصله استان اردبیل در بخش‌های مختلف با سایر استان‌ها و میانگین کشوری بوده که در این زمینه، برنامه‌های لازم به‌شکل تخصصی و فنی تدوین شده و بعضی برنامه‌ها هم در حال تدوین است.

وی افزود: یکی از راه‌های اصلی کاهش فاصله شاخص‌های استان اردبیل در بخش‌های مختلف با میانگین کشوری و دیگر استان‌ها، تزریق اعتبارات ویژه از مرکز است که این امر مهم را به‌صورت جدی پیگیر هستیم.

استاندار اردبیل می گوید: اقتصاد و معیشت مردم یک موضوع مهم و اساسی بوده که در راستای ارتقای سطح اقتصادی استان اردبیل، زیرساخت‌های لازم در عموم حوزه‌ها در حال تأمین است.

عاملی ادامه داد: تزریق اعتبارات و سایر اقدامات برای اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه و نهایتا اتصال این مسیر ریلی به شمال استان، در حال پیگیری جدی است.

وی گفت: سیاست دولت در حوزه مسکن این‌گونه است که در صورت داشتن شرایط مورد نیاز توسط متقاضی، حداکثر کمک جهت خانه‌دار شدن مردم انجام شود.

استاندار اردبیل می گوید: در حوزه‌های زیرساختی برق، گاز، آب و دیگر بخش‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا طی چند سال آینده مشکلات و کمبودها برطرف شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه