English

آغاز بهره‌برداری ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

همزمان با سفر شهرستانی استاندار اردبیل به شهرستان نمین در ششمین روز از هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در آیین آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به‌مناسبت هفته دولت گفت: با توجه به وضعیت نامناسب استان اردبیل در شاخص‌های مختلف در مقایسه با متوسط کشوری، تنها راه ارتقای این شاخص‌ها، برنامه‌ریزی تخصصی، کار شبانه‌روزی و اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان بوده و در این راستا نگاه واقع‌بینانه به مشکلات هم حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: یکی از آفات‌های مدیریتی، اقدامات نمایشی و بدون ثمر است که طی ۱۱ ماه اخیر تلاش شد تا با پرهیز از این‌گونه اقدامات، در مسیر پیشرفت استان اردبیل حرکت شود.

استاندار اردبیل می گوید: شهرستان نمین یکی از ظرفیت‌های ویژه حوزه گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود که باید چارچوب محیطی گردشگری نمین به‌شکل کامل حفظ شده و تقویت شود.

عاملی گفت: شهرستان نمین پتانسیل برندسازی گردشگری در سطح ملی را دارد که توجه ویژه به آن لازم بوده و از متخصصان این حوزه درخواست می‌شود در راستای هدف مذکور، بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه